środa, 4 kwietnia 2012

Nadia

Siemka, jaam jest Nadia xd


No więc, nasz nowy blog. Prowadzę go z moją naj ^.^ Misią. Czemu ? ponieważ kochamy zwierzęta ^.^ Hm, mam się przedstawić? No ale ok. xd.


Imię : Nadia (przeważnie na stronach mam nick Madziulka963, nie pytać czemu bo sama nwm xd)
Zainteresowania : Fotografia natury, zwierząt. Zwierzęta. Titanic xd
Przezwiska : Nadi, Madzia, Dunia, Marchewka. xd


Dobra, zwierzaki to dla mnie coś ważnego. ale czemu? Bo oni są jak ludzie, mają uczucia. I nie zranią bez powodu (oczywiście nie wszystkie xd). Zwierząt nie kocham po prostu z wyglądu (to też, ale nie tylko xd). Kocham je za to że są takie jakie są, mogą być świetnymi towarzyszami. Nawet mały żółw, albo chomik ma wielkie serce ^.^ Może innych nie obchodzą zwierzęta, ale mnie owszem. Misię raczej też ;] Moje zwierzaki :


Lily :
Bella :

          Kizia :( Zdechła rok temu :C
 Laluś ^.^
Pozdro <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz