środa, 4 kwietnia 2012

Terier szkocki

Terier szkocki

Wasza Nadia, znowu xd Hmm.. jutro trochę zmienimy bloga, dodamy muzykę i chat prawdopodobnie .. ale ok, teraz o terierze szkockim ^.^
Okey, to piszę. xd Napiszę to co wiem, o pewnym terierze szkockim, a tym terierem jest Gawot ;*

Gawot - on jest dość uparty, nie chcę często iść. Jak jest z jego panią, to wyrywa do domu dziadków myśląc że tam jestem, a jak ze mną to do domu tej pani. Jak się zaprze łapami o ziemię, to już nie pójdzie. Nie jest dość ruchliwy, ponieważ już jest dość stary. <3

Teriery szkockie - Terier szkocki jest uparty, nieufny, niezaczepny i nieustępliwy, zwłaszcza wobec innych psów. Ma doskonały instynkt myśliwski. Dość trudny w szkoleniu, ale dobrze zapamiętuję nauki. Lubi towarzystwo ludzi, nie atakuję ich nigdy, jednak do obcych odnosi się z rezerwą. Wierny towarzysz, wytrwały piechur. W warunkach domowy spokojny i zrównoważony.

terierów szkockich nie należy mylić z west highland white terrier. Choć ten kolor wygląda na biały, nie mówią na niego biały tylko pszeniczny. Terriery szkockie to świetne towarzysze na przyszłość.

Trochę więcej o Gawocie - mieszka na ulicy moich dziadków. Pani mi go czasami daję, jak gdzieś wychodzi i mam się nim opiekować. Nie że muszę, ale ja po prostu chcę. Parę lat temu jak się przewaliłam, to on ze mną cały czas siedział, nie poszedł ode mnie ^.^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz